Info Terkini :

T-Team Akan Putuskan Kedudukan Pemain Import

Kuala Terengganu :  Kedudukan pemain import pasukan T-Team dalam Liga Malaysia sama ada dikekalkan atau sebaliknya musim depan akan ditentukan dalam masa terdekat.

Ketua Pegawai Eksekutif T-Team Abdul Rashid Jusoh berkata pada musim ini T-Team menggunakan khidmat empat pemain import dalam memperkukuh pasukan menghadapi kejohanan itu.

"Untuk akan datang, kita tengok dasar kerajaan negeri sama ada akan terus kekalkan pemain import atau sebaliknya tahun depan," katanya kepada Bernama ketika dihubungi di sini hari ini.

Menurut Abdul Rashid empat pemain import yang membantu T-Team dalam Liga Malaysia musim ini ialah Patrich Steeve Wanggai, Leandro Dos Santos, Jimmy Mulisa dan Goran Subara.

Beliau berkata kemungkinan sebahagian besar daripada pemain-pemain import berkenaan tidak akan disambung kontrak masing-masing atas sebab-sebab tertentu.

"Ini selari dengan kehendak kerajaan negeri untuk memperluaskan khidmat kepada pemain-pemain tempatan pada musim hadapan," katanya.

Menyentuh khidmat jurulatih T-Team Anuar Abu Bakar, Abdul Rashid berkata kontrak jurulatih itu akan tamat pada 30 Nov depan.

Beliau berkata rundingan antara T-Team dan Anuar akan diadakan bagi membincangkan sama ada Rashid akan terus kekal dengan T-Team atau sebaliknya musim depan.

Dalam pada itu, Abdul Rashid berkata T-Team akan memberi beberapa nama kepada kerajaan negeri untuk menambah seorang lagi jurulatih T-Team yang mempunyai lesen A.

Beliau berkata T-Team akan membuat persiapan lebih awal sebaik segala masalah selesai.

Tahun depan T-Team akan beraksi dalam Liga Perdana setelah terkeluar daripada Liga Super musim ini. - BERNAMA
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.