Info Terkini :

Stadium Sultan Mizan Boleh Diguna Januari 2015

Kuala Terengganu: Kerja-kerja penyelenggaraan dan baik pulih infrastruktur asas yang terdapat di Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin sedang dilaksanakan dan dijangka siap sepenuhnya pada Januari tahun depan.

Menteri Besar, Dato’ Ahmad Razif Abd Rahman berkata, kerja-kerja baik pulih itu memberi fokus kepada membaiki perkara asas termasuk papan mata, lampu limpah, bilik persalinan dan tempat duduk.

“InsyaAllah perkara ini dapat kita selesaikan dalam masa terdekat dan jika tiada aral dalam pertengahan Januari tahun hadapan, stadium ini sudah boleh digunakan.

“Saya telah minta Pengarah Jabatan Kerja Raya (JKR) memastikan kerja-kerja baik pulih ini siap dalam masa yang ditetapkan supaya pertandingan pertama piala liga nanti dapat diadakan di stadium ini dan paling tidak stadium ini sudah boleh digunakan pada waktu siang,” ujarnya ketika melawat tapak pembinaan litar lumba dan stadium tersebut, hari ini.

Menurut Ahmad Razif, kos sebenar untuk baik pulih stadium itu belum dipastikan tetapi beliau sudah memberi persetujuan awal untuk menjalankan kerja-kerja baik pulih berkenaan.

Sementara itu katanya, dalam tempoh dua bulan dari sekarang, kerja-kerja pembinaan litar lumba berhampiran Kompleks Sukan Gong Badak akan bermula. - Teganu Kite
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.