Info Terkini :

T-Team Dijinakkan Sarawak Di Kuching

Kuching: Sarawak memanfaatkan bermain di gelanggang sendiri dengan menjinakkan T-Team 2-0 malam tadi.

Bermain di hadapan lebih 25,000 penyokong setia, termasuk Ketua Menteri, Tan Sri Adenan Satem, anak buah Robert Alberts banyak mencatur peluang seawal sepak mula.

Namun penyudah yang tumpul menyaksikan beberapa percubaan sekadar menuju lemah kepada penjaga gawang T-Team, Mohd Shahril Sa’ari.

Suasana Stadium Negeri Sarawak bagaimanapun bertukar meriah pada minit ke-27, apabila Muamer Salibasic meledakkan sepakan kencang dari jarak 20 meter untuk gol pertama skuad Ngap Sayot.

Ledakan Salibasic 

Gol tersebut terhasil daripada gerakan Joseph Kalang Tie yang membuka ruang kepada Salibasic untuk meledakkan rembatan yang mengelirukan pertahanan T-Team, Mohd Faizal Muhamad.

Babak kedua menyaksikan anak buah Mohd Azrai Khor cuba mencari gol penyamaan dengan mencipta serangan bertali arus.
Namun siri kebangkitan mereka pantas dirampas Joseph Kalang Tie yang bijak menolak masuk bola ke gawang Mohd Shahril Sa'ari pada minit ke-54. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.