Info Terkini :

T-Team Tidak Dapat Menguji 2 Kelab Indonesia

Kuala Terengganu: Biarpun kecewa tidak dapat menguji dua kelab Liga Super Indonesia, ia tidak menjejaskan persiapan T-Team dalam usaha memperkemaskan pasukan sebaik Liga Super bersambung, Sabtu ini.

Mengikut jadual asal, skuad The Titans menerima jemputan untuk mengadakan perlawanan amal bagi mengumpul dana membantu mangsa bencana alam yang berlaku di negara itu dengan menentang kelab Persija Jakarta, Sabtu lalu dan Persib Bandung, semalam.

Bagaimanapun, perlawanan itu dibatalkan dan kekecewaan skuad kendalian Azraai Khor Abdullah sedikit terubat apabila perlawanan diteruskan dengan menentang kelab, Ligina Sportindo yang dibimbing bekas pemain kebangsaan Indonesia, Eddy Syahputra.

Ketua Pegawai Eksekutif T-Team, Ab Rasid Jusoh, berkata pada perlawanan itu pasukannya beraksi cemerlang apabila mencatatkan kemenangan 5-0 hasil empat jaringan Evaldo Rodrigues dan Mohd Ramzul Zahini.

Temu rentak

“Kami kecewa tidak dapat bertemu dua pasukan terbaik dalam Liga Indonesia, namun itu tidak mematahkan semangat pemain yang mempamerkan aksi terbaik mereka.

“Setibanya di Indonesia, kami dimaklumkan, ramai pemain kedua-dua pasukan terbabit dengan pasukan kebangsaan dan terpaksa membatalkan perlawanan menentang T-Team pada saat akhir. Masalah sama juga menyebabkan Persib Bandung membatalkan perlawanan persahabatan dengan pasukan kami yang dijadualkan hari ini (semalam),” katanya. Ab Rasid berkata, pasukannya akan meneruskan latihan di Jakarta sebelum pulang ke Terengganu, hari ini. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.