Info Terkini :

Majlis Ramah Mesra T-Team Diserbu Peminat

Kuala Terengganu: Hujan lebat tidak menghalang ratusan penyokong setia T-Team bersama pemain pada majlis ramah mesra skuad T-Team dan peminat di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, kelmarin.

Peminat yang hadir bukan saja dari daerah Kuala Terengganu tetapi dari Setiu, Hulu Terengganu, Marang dan Dungun.

Mereka bukan saja dapat bermesra dengan pemain malah membawa pulang pelbagai hadiah seperti payung, kopi super jantan, bola dan kalendar.

Majlis ramah mesra Titans itu turut mendapat kerjasama daripada Hot FM Terengganu, CVE Sport, Syarikat GLE Centre Enterprise (kopi super jantan) dan Permai Hotel.

Turut hadir memeriahkan majlis itu adalah pasukan sorak Titans Cheerleaders yang membantu menyampaikan hadiah kepada pemenang pertandingan yang dianjurkan laman rasmi T-Team melalui Facebook.

Biar pun dikecam dan dikritik hebat dalam laman sosial, ia tidak mematahkan semangat pasukan sorak yang disertai 15 gadis bagi meneruskan matlamat utamanya untuk memberi sokongan padu kepada skuad T-Team musim ini.

Malah, rata-rata penyokong yang hadir turut menyokong sepenuhnya penubuhan pasukan sorak Titans Cheerleaders itu dan yakin ia mampu menaikkan semangat pasukan kendalian Azraai Khor Abdullah ketika beraksi.

Sementara itu, Azraai berkata, persiapan pasukan sedikit terganggu apabila beberapa pemain termasuk dua awang import T-Team, Evaldo Goncalves dan Nelson Sam Martin mengalami kecederaan menjelang perlawanan pembukaan Liga Super menentang Selangor pada 18 Januari ini.

Bagaimanapun, pengendali berusia 62 tahun itu masih menyimpan harapan agar kedua-dua pemain impot yang beraksi di posisi tengah dan penyerang itu dapat diturunkan nanti.

“Saya harap dapat menggunakan khidmat Goncalves dan Martin nanti kerana saya dimaklumkan tahap kecederaan mereka tidak begitu serius,” katanya. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.