Info Terkini :

T-Team Intai Penyerang Import Berkualiti

MELETAKKAN standard tinggi dalam misi pencarian penyerang, pengendali baru T-Team, Mohd Azraai Khor Abdullah tidak mahu pencarian itu hanya sebagai mengisi kekosongan kuota pemain import.

Justeru bekas jurulatih Perak itu menyambut baik langkah Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) yang melanjutkan tempoh akhir pendaftaran pemain import dari 4 Disember ke 17 Disember.

Jelasnya, beliau mempunyai masa panjang melakukan pemilihan penyerang import berkualiti, setanding beberapa pemain import yang pernah dibawanya iaitu Effa Owona dan Paulo Rangel.

“Saya tidak mahu ambil pemain tangkap muat. Pemain itu perlu berkualiti dan memenuhi kriteria saya inginkan.

“Kalau boleh saya mahu pemain sehebat Paulo dan Effa atau lebih hebat dari mereka berdua,” katanya kepada Sinar Harian.

Jelasnya, sehingga kini, beliau sudah mempunyai tiga pemain import iaitu Nelson Sam Martin (Chile), Fabio Flor (Brazil) dan Patrick Wanggai (Indonesia).

“Kita akan guna masa yang dilanjutkan ini dengan sebaik mungkin bagi menghadapi saingan Liga Super dan Piala FA musim depan,” katanya.

Dalam pada itu katanya, beliau berpuas hati dengan barisan pemain tempatan yang ternyata boleh memberi saingan dalam Liga Super musim depan. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.