Info Terkini :

Piala Emas: Terengganu Di Bawah Keupayaan Sebenar

KUALA TERENGGANU: Impian Terengganu untuk melangkah ke pentas akhir kejohanan bola sepak Piala Emas Raja-Raja tahun ini tidak kesampaian setelah disekat oleh Perlis dalam saingan timbal balik di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, di sini Ahad malam.

Perlawanan yang berkesudahan seri tanpa jaringan itu mengakhiri saingan Terengganu di mana pada separuh akhir pertama di tempat lawan pada 2 Dis lalu, Terengganu kecundang 1-2 kepada pasukan Singa Utara itu.

Pengurus pasukan Terengganu, Nor Zaidi Mohamed berkata Terengganu gagal mengambil peluang di perlawanan itu kerana mereka bermain di bawah tekanan.

Beliau berkata pada perlawanan malam tadi, Terengganu memerlukan kemenangan 1-0 untuk membolehkan mereka melangkah ke saingan akhir piala tersebut.

"Kami bermain di bawah keupayaan sebenar, kerana inginkan kemenangan satu gol tetapi gagal. Sebab itu, semangat pemain luntur dan apa yang mereka lakukan serba tidak menjadi," katanya.

Kali terakhir Terengganu layak ke saingan akhir Piala Emas Raja-Raja adalah pada tahun 2000. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.