Info Terkini :

Marzuki Yusof & Fabio Flor Kekal Di T-Team

Kuala Terengganu: Desas-desus mengatakan dua tonggak pertahanan T-Team termasuk pemain import, Fabio Flor de Azevedo bakal 'disambar' pasukan lamanya, Terengganu mungkin tidak menjadi kenyataan apabila difahamkan kekal bersama The Titans.

Perkara itu timbul selepas Persatuan Bolasepak Negeri Terengganu (PBSNT) dikatakan sedang mencari formula terbaik membentuk dua pasukan adik abang dalam mengharungi Liga Malaysia musim depan.

Fabio atau lebih mesra dengan panggilan 'Budin' beraksi bersama kelab Busaiteen FC dalam Liga Bahrain sanggup meninggalkan kelab yang disertai dari 2012 hingga 2013, dikatakan membuat keputusan sendiri untuk bermain dengan T-Team.

Pertahanan berusia 32 tahun yang pernah menyarung jersi skuad Penyu dari 2005 hingga 2008 itu menyatakan pendirian untuk membantu pasukan barunya itu berada dalam kelompok lima pasukan terbaik dalam Liga Super.

Ketua Pegawai Eksekutif T-Team Ab Rasid Jusoh berkata, selain Fabio, kapten Marzuki Yusof yang juga dikatakan bermain untuk Terengganu sebelum ini turut kekal bersama The Titans musim depan.

Menurutnya, pihaknya tidak dapat memberi kepastian sama ada dua pemain Terengganu, Mohd Fakhrurazi Musa dan Mohd Nor Hakim yang dikatakan mungkin menyertai skuad yang dibimbing Mohd Azraai Khor Abdullah atau tidak.

“Selepas diberitakan Fabio dan Marzuki menyertai Terengganu, kami membawa pemain pertahanan iaitu rakan sepasukan Patrich Wanggai dari kelab Persipura Jayapura, Indonesia, Octavio Dutra untuk diuji.

“Pemain ini diuji sebagai langkah awal untuk mengisi posisi pertahanan seandainya Fabio bermain untuk Terengganu. Seorang lagi pemain import dalam radar T-Team adalah Nelson Sam Martin,” katanya di sini, semalam.

Isu pertukaran pemain kedua-dua pasukan bimbingan Abdul Rahman Ibrahim dan Azraai menjadi perhatian peminat bola sepak di negeri ini yang tertunggu-tunggu senarai pemain muktamad PBSNT. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.