Info Terkini :

Skuad Penyu Sedia Gerak Pantas

Kuala Terengganu: Terengganu akan tampil dengan semangat membara untuk mencari kemenangan bagi menebus kekecewaan menjelang pertemuan dengan PKNS FC dalam aksi Liga Super di Stadium Shah Alam, malam ini.

Justeru, pemain skuad bimbingan Abdul Rahman Ibrahim diminta fokus dalam pertemuan itu bagi mengelakkan menjadi mangsa kepada PKNS.

Kapten pasukan, Zairo Anuar Zailani, menuntut rakan sepasukan melupakan terus kekalahan kepada skuad Ngap Sayot, Jumaat lalu dengan memberi tumpuan kepada perlawanan malam ini.

Jaringan awal 

Katanya, apa yang penting peluang yang dimiliki tidak dipersiakan sebaliknya manfaatkan dengan jaringan gol dan jika boleh mencari jaringan awal pada perlawanan. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.