Info Terkini :

T-Team Tidak Tahu Perlawanan Dibatalkan


JURULATIH T-Team, Mohd Azraai Khor Abdullah akui tidak mengetahui pembatalan aksi pertemuan persahabatan menentang Persija Jakarta di Stadium Utama Gelora Bung Karno, Jakarta, semalam.

Menurut Azraai, sepanjang pengetahuannya, aksi bertemu kelab dari Liga Super Indonesia itu tetap berjalan mengikut perancangan.

Sebaliknya, The Titans bertemu Ligina Sportindo FC bawah kendalian Eddy Syahputra  yang merupakan sebuah pasukan terdiri dari pemain yang belum mendapatkan kelab untuk diwakili.

Begitu pun, T-Team tetap menjalani permainan dan pada aksi berkenaan  anak didik Azraai menang 5-0.

"Kami dihubungi ejen supaya dapat berkunjung ke Indonesia. Kami dijadualkan menghadapi Persija Jakarta dan Persib Bandung. Pertandingan diadakan sebagai usaha mengumpulkan dana yang akan diberikan kepada korban bencana alam di Indonesia.

"Kami tidak tahu kalau lawan yang akan dihadapi adalah pasukan ini (Ligina Sportindo FC) kerana aksi dengan  Persija dibatalkan,” katanya dipetik dari Tribunnes, kelmarin.

Azraai bagaimanapun masih optimis perlawanan berdepan satu lagi kelab Indonesia, Persib dapat dilangsungkan esok.

"Kami ingin mencari pengalaman bertanding melawan kelab dari negara lain,” katanya. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.