Info Terkini :

T-Team, Terengganu Perkenalkan Pemain & Jersi Baru 11 Januari

PASUKAN berstatus kelab, T-Team bakal memperkenalkan barisan pemain dan jersi baharu skuad The Titans musim depan bersama pasukan Terengganu pada 11 Januari 2014 di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, Kuala Terengganu.

Ketua Pegawai Eksekutifnya, Abdul Rashid Jusoh berkata, selain memperkenalkan pemain dan jersi, T-Team turut mengadakan majlis menandatangani kontrak pemain Liga Malaysia (Liga M) bagi sesi 2014 serta menerima tajaan daripada pihak penaja.

“Buat masa ini T-Team telah menerima hampir sepuluh penajaan daripada pelbagai pihak termasuk beberapa penaja baru untuk musim depan.

“Pada malam itu nanti kita turut mengadakan perlawanan persahabatan bersama pasukan Terengganu selepas selesai majlis memperkenalkan pemain, jersi dan penajaan dan bakal disaksikan Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Said,” katanya.

Dalam pada itu, Abdul Rasid berkata, T-Team kini berada di utara tanah air bagi meneruskan perlawanan pra musim bersama dua pasukan Liga Perdana sebagai persiapan

terakhir menjelang sepak mula kempen Liga M musim depan.

Katanya, T-Team akan bertemu pasukan Kedah dan Perlis di Universiti Sains Malaysia (USM) Sintok pada 27 dan 29 Disember ini selepas mereka pulang dari Selatan Thailand semalam (kelmarin) bertemu pasukan Songkhla FC di negara Gajah Putih itu.

“Sepatutnya kita ada satu lagi perlawanan bersama Chamburi FC esok (Jumaat), bagaimanapun atas sebab-sebab keselamatan, kami terpaksa batalkan perlawanan tersebut,” katanya.

Pasukan T-Team musim 2014 bakal dibarisi 13 pemain tempatan dari Terengganu dan selebihnya diperkuatkan dengan kehadiran beberapa bintang baru seperti Nizab Ayob (bekas pemain PKNS), Azwan Rahman (Harimau Muda) dan Ramzu Zahini Adnan (bekas pemain Selangor).

Skuad kendalian, Azraai Khor Abdullah turut diperkuatkan lagi dengan pemain import yang mantap seperti Patrich Steve Wanggai (Indonesia), Nelson San Martin (Chile) Fabio Flo de Azevedo dan Elvado Goncalves (Brazil).

Beliau berharap peminat pasukan T-Team dapat hadir beramai-ramai memenuhi stadium bagi menyaksikan sendiri majlis itu nanti dan berpeluang mengenali dengan lebih dekat pemain skuad The Titans musim depan. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.