Info Terkini :

Skuad Piala Presiden Terengganu Atur Persahabatan

Kuala Terengganu : SKUAD Piala Presiden Terengganu giat merancang perlawanan pramusim bagi mempertingkat kekuatan pasukan dengan menjelajah ke setiap daerah di negeri Terengganu.
 
Ketua jurulatih pasukan itu Zakari Alias berkata pasukannya memerlukan sekurang-kurangnya tujuh lagi perlawanan persahabatan bagi membina keyakinan pemain sebelum mengharungi aksi musim depan.
 

Gambar: TYTS

"Setakat ini kita mengenal pasti dua pasukan dari Besut dan Kuala Berang untuk mengadakan perlawanan persahabatan, fokus kami kepada pasukan yang benar-benar mempunyai kekuatan untuk mengukur kekuatan pemain kita," katanya
 
Zakari berpuas hati dengan prestasi pasukan selepas mereka memenangi dua perlawanan persahabatan dengan pasukan dari Marang dan Felda baru-baru ini.
 
Skuad Piala Presiden itu masih mengekalkan hampir 50 peratus pemain musim ini, di samping bersama muka baharu termasuk dua pemain skuad Harimau Muda C. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.