Info Terkini :

Saya Tidak Mahu Keruhkan Keadaan - Norfarhan

Kuala Terengganu: "Saya minta maaf, saya tidak dapat mengeluarkan sebarang kenyataan kerana tidak mahu mengeruhkan keadaan."

Itu kata penyerang terbaik Anugerah Bola Sepak Kebangsaan, Norfarhan Muhammad yang enggan mengulas isu melanggar kontrak dengan Johor Darul Ta'zim 1 (JDT).

Norfarhan atau dikenal sebagai Ben 10 yang juga bekas bintang Kelantan didakwa melanggar kontrak apabila menandatangani kontrak bersama JDT sebelum membuat keputusan menyertai pasukan negeri kelahirannya, Terengganu.

Berikutan itu, dia berdepan tindakan daripada Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) selepas menerima aduan rasmi daripada Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ).

Semalam, Berita Harian melaporkan Presiden PBNJ, Tunku Ismail Sultan Ibrahim, berkata Norfarhan boleh beraksi dengan mana-mana pasukan tetapi perlu membayar nilai yuran perpindahan dan kontrak untuk semusim berjumlah RM490,000.

"Saya tidak menghalang Norfarhan beraksi dengan pasukan lain tetapi dia atau persatuan negeri yang mahu mendapatkan khidmatnya perlu membayar sejumlah RM190,000 yang sudah ditunaikan iaitu jumlah yuran perpindahan dari Kelantan manakala nilai kontrak untuk 12 bulan berjumlah RM300,000 juga harus dilangsaikan sama ada oleh beliau atau persatuan negeri," kata Tunku Ismail.

Persatuan Bola Sepak Negeri Terengganu (PBSNT) kelmarin turut memberi jaminan permasalahan berhubung isu itu akan diselesaikan secepat mungkin. "Kita sedang mencari jalan penyelesaian terbaik bagi kedua-dua belah pihak," kata Timbalan Presiden PBSNT, Marzuki Sulong. - Berita Harian
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.