Info Terkini :

Patrich Wanggai Masih Mencari Rentak

PENYERANG Indonesia, Patrich Steve Wanggai akui dia masih belum berupaya mempamerkan sentuhan berbisanya bersama T-Team.

Bagaimanapun, Wanggai atau nama timangannya Patty, berjanji akan berusaha mendapatkan kembali sentuhannya sebelum tirai Liga Malaysia (Liga M) 2014, membuka tirainya.

Sebelum menyertai The Titans, Patty merupakan penyerang utama pasukan Persipura Jayapura yang menjuarai Liga Super Indonesia (LSI) 2012/2013.

Dia juga dinobatkan sebagai penjaring terbanyak dalam LSI musim lalu.

“Saya masih lagi baharu bersama pasukan ini (T-Team). Tidak banyak yang saya ketahui mengenai liga bola sepak di sini. Saya masih perlukan masa untuk menyesuaikan diri.

“Secara peribadi, tahap permainan saya tidak mencapai prestasi sebenar. Saya mahu tampil lebih bagus dan tajam di depan gawang gol selepas ini,” katanya kepada Sinar Harian.

Menurutnya lagi, komitmen dan kerjasama ditunjukkan rakan sepasukan dalam sesi latihan dan perlawanan persahabatan, menambahkan keyakinannya bahawa mereka mampu sekurang-kurangnya menjulang satu piala musim hadapan.

“Semangat dalam pasukan setakat ini sangat bagus sekali. Semuanya memberi fokus dan disiplin seratus peratus dalam latihan.

“Jurulatih (Azraai Khor Abdullah) juga bijak dalam menyusun strategi buat pasukan kami. Saya yakin kami boleh membawa kejuaraan buat pasukan walaupun satu piala,” katanya. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.