Info Terkini :

Eduardo Almeida Merajuk Dan Letak Jawatan

Kuala Terengganu: Ketua jurulatih dan Pengarah Teknikal Akademi Bola Sepak Titans Muda (T-Team), Eduardo Almeida meletak jawatan berkuatkuasa serta merta - dipercayai kecewa selepas tidak dilantik sebagai jurulatih skuad utama T-Team.

Jurulatih berusia 35 tahun yang mempunyai kontrak bersama T-Team sehingga Mac 2014 itu sudah menghantar surat meletak jawatan Isnin lalu dan menerima dua tawaran kelab Portugal dan Hungary serta ketua jurulatih kebangsaan Tanzania.

“Saya sentiasa menunggu dan yakin pengurusan akan memberi peluang untuk melatih T-Team untuk musim 2014, tetapi ia tidak menjadi kenyataan mereka memilih Azraai (Khor Abdullah) sebagai ketua jurulatih.

“Keputusan ini memang berat, tetapi saya terpaksa memilih soal masa depan dan cita-cita,” katanya di Kuala Terengganu, semalam. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.