Info Terkini :

T-Team Umum Ketua Jurulatih Dalam Masa Terdekat

KUALA TERENGGANU: T-Team akan menentukan siapa yang bakal menjadi jurulatih mereka bagi mengharungi Liga Malaysia musim depan dalam masa terdekat.

Ketua Pegawai Eksekutifnya Abdul Rashid Jusoh berkata ia termasuk rancangan kemungkinan mendapatkan khidmat jurulatih daripada Indonesia.

"Sekarang T-Team menjadi perhatian jurulatih sama ada dari dalam dan luar negara,"

Beliau berkata pada mulanya pihaknya bercadang melantik ketua jurulatih Kelantan musim ini Bojan Hodak tetapi terpaksa melupakan hasrat itu kerana sebab yang tidak dapat dielakkan.

T-Team masih mempunyai jurulatih Kelas A termasuk Azlan Johar.

Mengenai barisan pemain, Abdul Rashid berkata mereka bakal terdiri daripada gabungan bintang dan bekas pemain kebangsaan yang masih disegani yang bakal diperkuatkan dengan pemain import dari Indonesia, Crotia dan Brazil.

"Kita juga akan mengadakan kontrak dengan pemain Indonesia dalam masa terdekat," katanya. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.