Info Terkini :

Azraai Khor Hampir Pasti Bersama T-Team

KUALA TERENGGANU : Tanggal 13 November ini akan menentukan sama ada bekas jurulatih Perak Mohd Azraai Khor Abdullah akan mengendalikan pasukan T-Team bagi menghadapi Liga M tahun depan atau sebaliknya.

Azraai dijangka mengadakan perbincangan dengan pengurus pasukan T-Team Rozi Mamat pada tarikh itu.

"Secara rasminya kami akan melamar Azraai pada hari itu setelah beberapa perbincangan awal diadakan sebelum ini," kata penolong pengurus pasukan T-Team Mohamad Skanther Hamid.

Beliau berkata Rozi kini berada di Indonesia untuk berbincang dan membuat perjanjian persefahaman (MoU) dengan seorang pemain kebangsaan negara itu untuk mewakili T-Team tahun depan.

"Patrich Wanggai sah akan bersama T-Team musim depan" Gambar : T-Team FC

Skanther berkata T-Team juga akan membuat keputusan mengenai dua lagi pemain import pasukan itu tahun hadapan pada Rabu ini. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.