Info Terkini :

Bojan Hodak Dikaitkan Dengan T-Team

Jurulatih Kelantan Bojan Hodak di jangka menandatangani kontrak dengan pasukan T-Team dan bukanlah pasukan dari Liga Perdana iaitu Pulau Pinang untuk musim baru.

T-Team telah menawarkan perjanjian menarik selama dua tahun untuk membawa jurulatih dari Croatia ini dengan nilai lebih RM1juta, dan yang pasti bahawa dia telah bersetuju secara lisan , tetapi kini mahu memberi tumpuan kepada kempen Piala Malaysia bersama Kelantan.

Jika Hodak menyertai T-Team , pemain Kelantan termasuk kapten Badhri Radzi , Indra Putra Mahayuddin , Azizi Mat Rose, Norfarhan Mohd dan Farisham Ismail, akan melakukan perkara yang sama.

Kapten pasukan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) Hairuddin Omar, yang sebelum ini dikaitkan dengan juara 32 kali Piala Malaysia iaitu Selangor , mungkin akan menyertai T-Team bersama-sama dengan bekas pemain Kelantan S.Chanturu dan Amar Rohidan dari Felda United.

Walau bagaimanapun, Pemain LionsXII Safuwan Baharuddin, yang telah ditawarkan US$10,000 (RM32,000) sebulan, telah memutuskan untuk tidak menyertai kelab ini kerana dia mahu kekal di Singapura.

T-Team yang ditaja oleh kerajaan negeri Terengganu, berazam untuk membuat pembaharuan bagi musim depan. Indeks prestasi utama (KPI) Hodak untuk musim seterusnya adalah untuk membawa kelab itu ke sekurang-kurangnya tempat kelima dalam Liga Super.

Hodak adalah jurulatih yang paling dicari berikutan kejayaan dalam Liga Malaysia dengan Kelantan.Beliau berjaya membawa pasukan dari pantai timur itu menjuarai ( Liga Super, Piala FA dan Piala Malaysia ) musim lepas dan Piala FA pada bulan April baru-baru ini.

Kelantan kini berada dalam gelaran kelima dalam dua musim dalam Piala Malaysia secara berterusan.
Mereka mengalahkan Angkatan Tentera Malaysia 2-1 pada separuh akhir perlawanan pusingan pertama hujung minggu lalu dan akan menjadi tuan rumah bertemu bekas juara Liga Perdana di Kota Baru pada Jumaat ini.

"Saya tidak mahu bercakap tentang masa depan saya kerana tumpuan saya adalah di Kelantan dalam Piala Malaysia," kata Hodak baru-baru ini .

Hodak berminat untuk menyertai T -Team kerana beliau mahu menjadi jurulatih kedua di Malaysia untuk memimpin sebuah pasukan kelab untuk menjuarai Piala Malaysia. Bagaimanapun, setakat ini beliau tidak menolak lagi tawaran tiga tahun untuk bersama dengan Pulau Pinang. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.