Info Terkini :

Terengganu Naik RM5 Harga Tiket Liga Malaysia 2015

KUALA TERENGGANU: Persatuan Bola Sepak Negeri Terengganu (PBSNT) akan menaikkan sebanyak RM5 harga tiket bagi kejohanan Liga Malaysia.

Setiausaha PBSNT Arpin Draman berkata keputusan itu diambil memandangkan harga tiket sudah lama tidak dinaikkan sedangkan kos pengurusan semakin meningkat.

Oleh itu harga tiket bagi tempat terbuka kini berharga RM15, tempat berbumbung berharga RM25 sementara bagi kanak-kanak 12 tahun ke bawah, harganya RM5.
Beliau berkata pas bermusim bagi tempat duduk terbuka RM200 dan bagi kelab penyokong RM180.

Memandangkan Stadium Gong Badak dijangka siap pertengahan tahun ini, kemungkinan aksi Liga Malaysia akan berpindah ke sana dalam bulan Jun atau Julai, katanya.

Arpin berkata Menteri Besar Datuk Ahmad Razif Abdul Rahman akan memperkenalkan pemain Terengganu dan T-Team di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah pada Sabtu ini sempena perlawanan persahabatan antara kedua-dua pasukan. - BERNAMA
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.