Info Terkini :

Sharbinee Allawee Terpaksa Berehat Enam Minggu

KUALA TERENGGANU: Penjaga gol Terengganu, Mohd Sharbinee Allawee Ramli dinasihat oleh doktor agar berehat selama enam minggu ekoran kecederaan pada bahunya.

Beliau berkata doktor memberitahu kecederaannya itu mengambil masa untuk pulih.

"Jika mengikut tempoh rehat enam minggu itu, saya memang akan terlepas aksi sehingga Liga Super melabuhkan tirai. Namun jika saya cepat sembuh, saya bertekad akan kembali beraksi," katanya.

Sharbinee terpaksa diusung keluar seawal minit kedua ketika Terengganu menentang Perak di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah di sini pada 19 April lalu.

Penjaga gol utama musim lalu Mohd Sharmiza Yusof, penjaga gol ketiga Mohammad Izzuddin Hussin dan Hafidz Romli penjaga gol yang dibawa dari PKNS FC bakal merebut kekosongan yang ditinggalkan Sharbinee. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.