Info Terkini :

PBSNT, PBNJ Capai Kata Sepakat Selesai Isu Norfarhan

ISU membabitkan penyerang terbaik Liga Malaysia 2013, Mohd. Nor Farhan Mohamad selesai apabila dia disahkan akan bersama Terengganu musim depan.

Timbalan Presiden PBSNT, Marzuki Sulong berkata, perkara tersebut berjaya diselesaikan hasil perbincangan secara baik antara pihaknya dan Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ).

"Selepas mengadakan perbincangan dengan PBNJ, mereka bersetuju menyelesaikan isu itu secara baik dengan menarik balik surat aduan yang diberikan kepada Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM)," katanya.

Justeru, beliau berterima kasih kepada Presiden PBNJ, Tunku Ismail Sultan Ibrahim yang sudi menyelesaikan isu tersebut dengan baik.

"Saya juga mahu berterima kasih kepada FAM yang membantu menangani isu daripada berpanjangan dan dapat diselesaikan antara dua pihak saja (PBSNT dan PBNJ)," katanya ketika ditemui di Kuala Terengganu semalam.

Dalam pada itu, Marzuki enggan mengulas lanjut mengenai jumlah bayaran yang dibayar kepada PBNJ bagi menyelesaikan isu tersebut.

"Saya rasa isu bayaran tidak perlu diperbesarkan dan apa yang boleh dikatakan ia bukan bayaran sejumlah RM490,000 yang digembar-gemburkan sebelum ini.

"Tidak perlulah saya beritahu PBSNT bayar atau tidak kerana yang paling penting isu ini dapat diselesaikan dengan cara baik dengan persetujuan bersama PBNJ," katanya.

Isu itu mula tercetus apabila Farhan yang dikatakan sudah menandatangani kontrak bersama PBNJ beralih untuk bersama pasukan Terengganu.

Justeru, PBNJ menggesa PBSNT atau Farhan membayar wang pampasan berjumlah RM490,000 jika masih berkeras untuk kekal di Pantai Timur. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.