Info Terkini :

Patrich Wanggai Diminta Bukti Keupayaan

Kuala Terengganu: Penyerang import T-Team, Patrich Wanggai (gambar) digesa meningkatkan permainan dan membuktikan kewibawaan selaras statusnya selaku penyerang berbisa Indonesia.

Ini kerana bekas penyerang Persipura Jayapura itu dilihat belum memperagakan permainan sebenar bersama The Titans dan tiada keserasian antara faktor pemain itu kurang menyinar.

Ketua jurulatih T-Team Azraai Khor Abdullah berkata, beliau melihat sudah ada sedikit peningkatan yang dipamerkan penyerang berusia 25 tahun itu.

Bagaimanapun, pengendali berusia 61 tahun itu menggesa penyerang yang mengisi kuota pemain import Asia itu dapat mempertingkatkan lagi keserasian dengan rakan segandingan dan pemain tengah.

“Saya lihat sebelum ini Patrich mengalami masalah keserasian dan kesefahaman dengan pemain tempatan terutama di bahagian tengah.

“Namun sekarang saya lihat sudah ada peningkatan yang dipamerkan pemain ini dalam beberapa perlawanan persahabatan.

“Saya juga yakin yang pemain ini mampu menyinar dengan sentuhan berbisanya dan membantu pasukan memberi tentangan kepada pasukan lain dalam Liga M nanti,” katanya, semalam. - Sumber
Share this article :
Share this Article on :
PERINGATAN: SkuadPenyu.Blogspot.Com tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Comments
0 Comments
 

web statistics
Sports ExactSeek: Relevant Web Search My Zimbio Top  blogs My Ping in TotalPing.com
© Copyright Skuad Bola Sepak Negeri Terengganu 2013 -2014 | Design by Hamba Allah.